2011 © Mgr. Ing. Radek Novotný

2012, 2011 © Mgr. Ing. Radek Novotný
Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail:coney@centrum.cz

Informace o nabízeném bytě v Mladé Boleslavi


OV 3+1, 75 m2, centrum Mladé Boleslavi (za budovou knihovny)
  • dva balkony
  • ve 3. podlaží panelového domu poblíž centra
  • v původním udržovaném stavu, s umakartovým jádrem
  • částečně vybaven
  • vestavěné skříně, velký botník
  • v koupelně je obezděná vana doplněná přívodem a odpadem pro automatickou pračku
  • v domě je kabelová televize i společný anténní rozvod, obojí v digitální příjmu
  • okna nejsou vyměněna, pouze pravidelně natírána
  • v domě je nový nákladní výtah

pátek 6. května 2011

Pronajato

Aktuální stav: byt v Mladé Boleslavi je dnešním dnem pronajat - budou-li nájemníci bezproblémoví, "akce výměna MB - Brno" se odkládá na neurčito...

2 komentáře:

  1. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, kde přesně to v Mladé Boleslavi bylo? Nedávno jsme tam sháněli byt, protože jsem dostal práci ve Škodovce. Nakonec jsme sehnali jen pronájem se smlouvou na dobu určitou, takže to bude ještě aktuální. Ale líbí se mi ulice. Je tam dokonce inteligentní veřejné osvětlení. To jsem ani nevěděl, že existuje. :)

    OdpovědětVymazat